Corry & Willy

Vorige.
Volgende.
Startpagina.
Dinsdagmorgen 14 juli Dylan, Marion en Alex in ‘t vliegtuig op ‘t vliegveld te Zaventem voor hun vakantie in Spanje. Ze vlogen naar Barcelona om vandaar met ’n gehuurde auto naar Salou te gaan.
Ze vlogen naar Barcelona om vandaar met ’n gehuurde auto naar Salou te gaan.
Vrijdag 17 juli vertrokken Kaylee en Jordi ook van Zaventem naar Barcelona om vandaar met het openbaar vervoer naar
Lasiesta Salou te gaan. Marion coronavrij uitgerust om boodschappen te gaan doen.
Maandag 20 juli fietsen we naar de begraafplaats
De Hoge Boght om de strooiplaats van Els te bezoeken. Daarna dronken koffie bij Bas. Even later kwam Anita ook nog.
Dinsdag 11 augustus ging Niels met ’n vriendin naar Tenerife.
Zondag 16 augustus gingen we met Jan en Nicole het rondje Batadorp Vliegveld fietsen via de nieuwe route over de Dieze en Bataweg. Toen we deze fietspad opgingen, moesten we vanwege onweer terugkeren en schuilen onder het viaduct. Uiteindelijk zijn we via de Boschdijk naar huis gereden.
Zondag 22 augustus had Jan ons uitgenodigd bij ‘t Rib- & Steakhouse The Longhorn tegenover de kazerne in Oirschot. Dit omdat hij zijn verjaardag thuis met de gehele familie niet kon vieren vanwege de corona.
Zondag 6 september gingen we met Jan en Nicole de Liberation fietsroute Overloon fietsen. Voor de eerste keer met de fietsen op de specifieke aanhanger van Jan reden we naar de boerderij van Dorus aan de Rieterdreef in Overloon. Nadat bij hen koffie gedronken hadden, stapten we op de fiets.
Al fietsend door het prachtige landschap kwamen we bij ’t
Oorlogsmuseum. Waar we wonderlijk wel boven door  ’t museum mochten fietsen. We vervolgden de route waar we verschillende restanten van de oorlog langs het fietspad zagen liggen. We beëindigden de route met ’n grote softijs. (zie filmpje)
Woensdag 9 september heeft Kaylee ’n barbecue geregeld met de oma’s en opa’s bij haar vader en moeder.
Zondag 13 september gingen we met Nicole en Jan de fietsroute Heusden maken. Bij knooppunt 86 ging het fout en kwamen o.a via de Herptsestraat weer bij Heusden.
Hier namen we de tijd om bij
DE PANNEKOEKENBAKKER heerlijke pannenkoeken te consumeren.
Hierna fietsen we via de Grotestraat rondom Heusden terug naar de parkeerplaats om via Den Bosch met onze fietsen op de aanhanger naar Eindhoven te rijden.